Επιστροφές – Αλλαγές

Πολιτική Αλλαγών

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε (αλλαγή σχεδίου ,μεγέθους, χρώματος,αντικατάσταση) θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2399048004 η να μας στείλετε email στο www.Ohlalashoes@outlook.com

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 30 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Για επιστροφές εντός Ελλάδας τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν αυτόν που κάνει την επιστροφή.

Ρητά συμφωνείται ότι η αντικατάσταση των προϊόντων πραγματοποιείται εφόσον το προϊόν προς αντικατάσταση επιστρέφεται στην Εταιρεία μας στην ίδια καλή κατάσταση που αρχικά το παραλάβατε. Η εταιρείας μας δεν αντικαθιστά προϊόντα τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, κακώσεις ή δε συνοδεύονται από όλα τα έγγραφα τα οποία λάβατε από εμάς.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει οπωσδήποτε να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία,διαφορετικά η αλλαγή/επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή!Αν για οποιοδήποτε λόγω η εξωτερική σακούλα συσκευασίας έχει χαθεί,θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη σακούλα της επιλογής σας,έτσι ώστε να προστατεύεται επαρκώς η εσωτερική συσκευασία και να μην είναι δυνατό να κολληθούν σε αυτή σημάνσεις απο την εταιρία Courier.

Για επιστροφές εντός Ελλάδος τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν αυτόν που κάνει την επιστροφή και κοστίζουν 6 ευρώ.

Επιστροφές χωρίς να προηγηθεί ενημέρωση του καταστήματος ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ .Αλλαγές προιοντων γίνονται μόνο με την εταιρεία ΕΛΤΑ courier εναλλακτικά ο πελάτης αναλαμβάνει με δικά του έξοδα την διαδικασία αντικατάστασης .

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης-Ακύρωση παραγγελίας-Επιστροφή χρημάτων

Έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε γνώμη και να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση,χωρίς να αναφέρετε το λόγο και χωρίς επιβάρυνση (στην αξία του προίόντος), εντός 14 ημερολογιακών ημερών, από τη μέρα που παραλάβατε το προϊόν.

Επιπλέον διευκρινήσεις:

Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εφόσον πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Τα προϊόντα και η συσκευασία τους θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα

(πχ. Απόδειξη λιανικής ή Τιμολόγιο, και όλα τα συνοδευτικά όπως ετικέτες κτλ)

  • Εφόσον ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα, για την αξία των προϊόντων, στο σύνολό τους εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας.
  • Στις παραγγελίες που έχουν επιβαρυνθεί με έξοδα αποστολής 2€ το ποσό των μεταφορικών δεν επιστρέφεται !!!
  • Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

(η επιστροφή των προιόντων γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο με εταιρία ταχυμεταφορών COURIER της επιλογής του.)

  • Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

 

Λανθασμένες αποστολές

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 5 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.

Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.

 

Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα 15 ημερών από την πώλησή του, αναλαμβάνουμε την αντικατάστασή του με νέο ή την επιδιόρθωσή του εάν αυτό είναι εφικτό χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας.

Μόλις εντοπιστεί το ελάττωμα, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής, έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/επιδιόρθωσης.

Εάν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα ζητήσετε την αντικατάσταση του από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας ή  και μεγαλύτερης αξίας, με την υποχρέωση να καλύψετε την επιπλέον διαφορά που θα προκύψει.